In het atelier

Met diverse exposities en kunst evenementen in het verschiet wordt er momenteel hard gewerkt in het atelier van Stichting Creator | Werkplaats12 van Erik Sok en Ellen van Putten. Met veel plezier natuurlijk!

Het eerste evenement is Happy Bird Day op zondag 3 maart in onze galerie van Werkplaats12, daarna de Vlootdag op 13 april. Dan halen we ons mobiel atelier Art Hoc weer tevoorschijn. Op 25 en 26 mei is de Open Atelierroute van Harlingen, ook Werkplaats12 zet de deuren weer open met twee gastkunstenaars: Nienke Wallinga, keramiek en Theo de Graaff.
We houden je op de hoogte van exposities en kunstevenementen via onze agenda.

Stichting Creator | Werkplaats12 bevindt zich aan de Nieuwe Trekweg 12, 8861 KD in Harlingen en is dagelijks te bezoeken van 11:00 tot 17:00 uur. Wilt u er zeker van zijn dat we er zijn? Spreek dan een berichtje in op 06 40108861 of stuur een mail. U krijgt zo snel mogelijk bericht terug.