Art Hoc

Art Hoc bij expositie Buiten Beeld op de Willemskade in Harlingen

Een klein maar fijn fenomeen in de wereld van festivals, open atelierroutes en (kunst)evenementen is onze kunstkeet Art Hoc. Bedacht, ontworpen en uitgevoerd door beeldend kunstenaars Erik Sok en Ellen van Putten. Gestart in 2016 als fancy foodtruck Art To Take, de reizende linoleumdrukkerij en stempelmakerij waar à la carte Food for the Soul gemaakt werd en later Natuur voor aan de Muur.

Sinds 2023 heet deze kunstkeet Art Hoc en kan zomaar ergens aangetroffen worden bij een evenement of expositie. Wordt ook gebruikt als info-stand voor diverse culturele instellingen. Een echte culturele verrassing dus, van Stichting Creator!

Art To Take op KunstKijk Goeree Overflakkee

De Art Hoc is een vouwwagen van 150 x 215 x 160 cm (breedte x  lengte x hoogte) en duurzaam gemaakt. Uitgeklapt heeft het een toonbank, loopplank en luifel. Totale breedte x lengte x hoogte is dan 200 x 450 x 240 cm (inclusief dissel, loopplank en luifel).
Bij workshops nemen wij onze biertafel met 2 banken mee. Daarvoor hebben we vóór onze kunstkeet extra ruimte nodig (ca 2×2 meter). Wij kunnen 8 kinderen tegelijk aan onze tafel hebben. Bij grotere groepen vragen wij tafels aan de organisatie. Verdere benodigdheden: stroom.

Art To Take | Art Hoc © Stichting Creator – 2016