Workshop Stelten en Maskers maken

on

Oproep voor creatieve schaatsliefhebbers en IJsclub-vrienden van de ‘IJsclub Sneek 1871’

Door klimaatverandering wordt de kans op 8 cm ijs steeds minder. Daarom hangen wij de schaatsen in de wilgen en gebruiken de takken om de ijsbaan op stelten te zetten. Voor het behoud van de ijsbanen en om sportief én creatief met deze veranderingen bezig te zijn, verzorgen twee kunstenaars een workshop Stelten en Maskers maken. Hiervan wordt een promotie-video gemaakt die alle ijsbanen in Friesland op stelten zal zetten.

Komt allen naar de ijsbaan, is het niet voor de workshop, dan om de creatieve steltlopers toe te juichen. Iedereen krijgt een warm onthaal door het IJsclub bestuur met koek en zopie. Jij als Steltloper krijgt een hoofdrol in de video, waarbij het IIS-gevoel weer een nieuwe kans krijgt. Doe mee!

Workshop Stelten en Maskers maken
Workshopleiders: Erik Sok en Ellen van Putten van Werkplaats12, Harlingen
Materiaal: is aanwezig
Duur van de workshop: 2 uur
Aantal deelnemers workshop: max. 15
Kosten: gratis
Steltlopen: 1 uur
Datum: zaterdag 10 juni
Tijd: 13:00 – 16:00 uur
Supporters: 15:00 uur
Video: Björn Goossens
Aanmelden of meer informatie: info@stichtingcreator.com

Dit project is onderdeel van IIS het Mienskipsproject van Arcadia . IIS is een productie van Arcadia en Keunstwurk en wordt mogelijk gemaakt door Provincie Fryslân, Prins Bernhard Cultuur Fonds en Univé.