Gezamenlijke expositie Zilt – Fria

Gezamenlijke expositie FRIA & ZILT – Entrepot gebouw te Harlingen – 20-22 september 2024

Van vrijdag 20 september tot en met zondag 22 september, organiseren kunstenaarssociëteit ´Zilt´ en kunstenaarsvereniging ‘FRIA’ voor de derde maal een gezamenlijke tentoonstelling.

Ruim vijftig kunstenaars laten zich inspireren door het intrigerende thema ‘verschuivingen’ en brengen dat tot uitdrukking in hun schilderijen, beelden, foto’s, keramiek, installaties en borduurwerk. Verschuivingen zie je overal om je heen. Denk aan botsende meningen, politieke en maatschappelijke stromingen, maar ook de altijd aanwezige getijden van de zee, een veranderend klimaat… Laat je verrassen en kom langs! De resultaten zijn te zien (en te koop!) in het prachtige Entrepotgebouw te Harlingen op de Dokkade 1.

Daarnaast is er ruimte voor ‘affordable art’, klein werk (maximaal 30x30x30 cm.) voor een kleine prijs (maximaal €100) welke direct meegenomen kan worden.

De expositie is alle drie dagen geopend van 11.00 tot 17.00 uur. De toegang is gratis.
Kijk voor meer informatie op https://societeit-zilt.nl/ en https://www.fria.nl/.

Entrepot gebouw
Dokkade, 8826 NZ
Harlingen

Deelnemende kunstenaars:
Jan Adamse, Theo van den Akker, Egbert Jan Brink, Joris Collier, Edzer Dillema, Toos Drost, Hennie Dijk -Stel, Lia Duinker, Esther Eggink, Evert Esselink, Gwendolyn Van Essen, Annette Dijkstra, Tonnie Haarsma, Jozef Heesters, Happy van der Heide, Rommy Hofstra, Ester Jans, Dorine Janssen, Gerdie de Jong, Wouter Koster, Jehannes Hibma, Jan Huitema, Veronica van Koningsbrugge, Elly Lagendijk, Maryanne van Langen, Mascha de Lange, Dolly Leemans, Joke Lodewijks-Pijlman, Herman van der Made, Renée Otter, Evert Meilink, Jenny Piso, Trees Penters, Ellen van Putten, Joke Schepers, Erik Sok, Kim Stabin, Wim Reimert, Aukje Reitsma, Gert Jan Slotboom, Astrid van Straaten, Joke Stapensea, Karin Stevers, Jet Twijnstra, Reina Visser, Nienke Wallinga, Esther Wermers, Oesje Zegel.