Kadomaand | Kunstmaand Expositie

Werkplaats12 is het atelier en museum van beeldend kunstenaars Erik Sok en Ellen van Putten. Deze plek wordt gebruikt voor vrije tekenlessen en om kleine exposities te realiseren van bijzondere (groeps-) projecten. Stichting Creator is de ideële stichting zonder winstoogmerk die deze exposities organiseert en faciliteert.

In de laatste maand van dit jaar organiseert Stichting Creator een verkoopexpositie,
Kadomaand | Kunstmaand. Kleine kunstwerkjes van diverse kunstenaars met een maximaal bedrag van € 100,- zijn te koop in het museum op de eerste verdieping van Werkplaats12. Geef eens wat anders met Sinterklaas of Kerst, geef kunst!

De Kadomaand | Kunstmaand Expositie zal plaatsvinden van donderdag 1 december tot en met maandag 2 januari. Donderdag 1 december om 16:00 uur openen we officieel met pepernoten en gloeiwijn. Ter gelegenheid van deze kunstmaand zal Werkplaats12 vaker de deur openzetten.

Openingstijden kunstmaand:
Officiële opening: donderdag 1 december om 16:00
Maandag standaard open atelier-dag van 11:00 – 17:00
Vrijdag, zaterdag en zondag van 13:00 – 16:00
Met Kerst en Nieuwjaarsdag gesloten

Adres Werkplaats 12: Nieuwe Trekweg 12, 8861 KD Harlingen.
Meer informatie en deelname, stuur een berichtje aan: info@stichtingcreator.com.