Beijlshof Landart

EXPO, onderdeel van de Stichting Kunst en Cultuur Leudal, organiseert van 15 t/m 30 oktober 2022 de ‘Beijlshof Landart Manifestatie’. Op het eeuwenoude landgoed Beijlshof te Heythuysen, gelegen op het kruispunt van vier middeleeuwse karresporen uit Haelen, Horn, Heythuysen en Baexem, creëren 19 kunstenaars werken in en met behulp van de natuur. Langs de kunstwerken is een wandelroute uitgestippeld. De eigenaar van het landgoed, Stichting het Limburgs Landschap, verleent belangeloos alle medewerking.

Erik Sok en Ellen van Putten zijn 2 van deze 19 kunstenaars. Erik bouwde in de week voorafgaand aan de expo zijn “Perfect Wankel Evenwicht” op en Ellen tekende “en plein air” het zonlicht door de Amerikaanse Eik. Tevens is er een binnen expositie in de middeleeuwse schuren van het landgoed.

De ‘Beijlshof Landart Manifestatie’ is voor publiek geopend van zaterdag 15 oktober t/m zondag 30 oktober. De buitenexpositie is elke dag toegankelijk. De Historische expositie en het terras zijn geopend op vrijdagen, zaterdagen en zondagen tussen 13.00 uur en 17.00 uur.
Locatie: Beijlshof 1; 6093PK Heythuysen. De toegang is gratis; er wordt geen entree geheven.

Kijk hier voor meer kunst: https://grootenscherp.nl/landart/

Perfect Wankel Evenwicht door Erik Sok op Beijlshof Landart Manifestatie
“Perfect Wankel Evenwicht” van Erik Sok